torokevelin.evelin.edzo@gmail.com 06 70 223 1241 Hétfő - Vasárnap 6:00 - 20:00

Maximalizmus mindhalàlig


.
Még mindig jobb, ha következetesen próbálunk egy 80%-ot hozni edzès ès kaja tèren, mint hogy egy hétig 110%-on teljesítsünk, következő hèten pedig szètcsaljuk magunkat.
.
Viszont van az a vélekedés, hogy 70-80%-ban a kaján, 30-20%-ban az edzésen múlik az, hogy eléred-e a célodat az alakformálás területén.
Viszont felvetnèm azt, hogy nem mindegy mi a cèl. Ha csak pàr kilòt kell kevesebbet mutasson a mèrleg, akkor nem kell olyan precìznek lenned, mintha testzsìrt szeretnèl csökkenteni, de a tònust megtartani. Ès ha nem csak a fogyàs a cèl, hanem izomèpìtès is, màr megint màs a helyzet.


.
Tegyük fel, hogy tökéletesen tartod a célodnak megfelelő kalóriát/makrókat, de az edzésen:
-nem a számodra megfelelő gyakorlatokat csinálod
-nem a megfelelő intenzitással dolgozol
-rossz a kivitelezés, rossz technikával, nem a célizomból dolgozol
-nem ismered milyen gyakorlat milyen izomcsoportra dolgozik
-nem megfelelő edzèst vègzel
Pl kerek popòt akarsz ès biciklizel
Így hiába viszel be például megfelelő mennyiségű tàpanyagot, hogy leegyszerűsítsük.
.
Ha az edzésed tökéletes, viszont a tàplàlkozàsod egy katyvasz, semmi fehérjét nem viszel be, nem tudod mennyit ès mikor egyèl, akkor hiába teszed oda magad a teremben ès edzed magad halàlra.
.
Tudom, nem egy nèpszerű poszt, hogy elmesèlem mennyire nem is egyszerű ez, de tudjàtok, nem fogok szèpìteni.
Amennyiben kellek, mint segìtsèg keress fel.

Hozzászólás

Menü bezárása
×

Cart

%d blogger ezt szereti: