torokevelin.evelin.edzo@gmail.com 06 70 223 1241 Hétfő - Vasárnap 6:00 - 20:00

Kardiózz, mint egy őrült és fogyni fogsz!

Imádják a csajok.
Kardió.
Régen nem voltam a nagy követője, mára imádom. Funkciója az állóképesség fejlesztése, de hasznosak lehetnek a kalóriadeficit növelésére is.
A két legnépszerűbb formája van:
– HIIT (high-instensity interval training), azaz a magas intenzitású intervallum edzés
– LISS (low-intensity steady state), amit aerob edzésnek is szoktak nevezni.

1.HIIT:
Intenzív és pihenő szakaszok váltogatják egymást. Edtettségi szinthez mérten. Pl.: 30 mp futás 1 perc gyakoglás, vagy pl. 20 mp-ig csuma lépcsőzés, 40 mp teljes pihenő.
➡️Max.25 perc az edzés. Rövidebb idő alatt több kalóriát égethetsz vele.
➡️‘Utózsírégető’ hatása is van , tehát edzés után nyugalomban is több kalóriát égetsz.
➡️ Nem unalmas. Hiszen a végletekig variálható.
➡️A legkevesebb izomveszteseggel jár.

?Kezdőknek nem alkalmas.
?Napi szinten nem ajánlott. Kell pihenőidő
▫️
2.LISS:
Végig egyenletesen alacsony intenzitással dolgozol. Pl. Enyhe hegymenetnek séta, vagy elipszis tréner.
?Hosszú ideig tart jelentős kalóriamennyiséget elégetni vele.
?Nagyon unalmas tud lenni.
?Nenlm variálható.
➡️A meditáció egy formájának mondják
➡️Segítheti a regenerálódást.
➡️Kezdők is végezhetik.
▫️
▫️
Hogy melyik a jobb? Attól függ! Én az előbbire esküszöm. De nem vagyunk egyformák. Többtényezős a dolog, és egyénre szabott. Kezdők konzultáljanak szakemberrel.
.

Hozzászólás

Menü bezárása
×

Cart

%d blogger ezt szereti: